ברק: "נתניהו נהנה מההפקר המדיני; פוטין לא חבר של נתניהו"

אסתי פלד No Comments on ברק: "נתניהו נהנה מההפקר המדיני; פוטין לא חבר של נתניהו"

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק טוען כי "כדי להחליף את שלטון נתניהו יש ליצור גוש חוסם ומפלגה שתגיע למספר דומה למפלגתו" | על המצב המדיני: "נתניהו לא עשה כלום – רק נהנה מההפקר" | וגם: "נתניהו מספסר בשואה"

ברק צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית". "אני גאה מאד על חלקי בהתעוררות שיש היום באופוזיציה. אני אפעל שיהיה גוש גדול שיחליף את השלטון. דרוש גוש חוסם מצד אחד ומפלגה שתגיע למספר דומה למפלגתו של נתניהו", אמר ברק בהתייחס למצב השמאל.

לדבריו, "ברשימה של בני גנץ יש את צבי האוזר ויועז הנדל שהם אנשי ימין מהמעגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אם הם יצטרפו למפלגה של בוגי שחרט על דגלו את החלפת שלטון נתניהו, זה אומר משהו".

בנוגע למצב הבטחוני והמדיני אמר ברק: "הוא לא עשה את הצעדים המדיניים הללו. הוא נהנה מההפקר. פוטין לא ידיד שלו והוא עושה מה שטוב לרוסיה. הוא זיהה את החולשה של נתניהו ופעל בהתאם. ראש הממשלה מספסר בראש חוצות פרטים אינטימיים של המוסד. אני לא בעד לזלזל באיראנים. פוטין לא חבר שלו וטראמפ לא נמצא בבית הלבן בגללו ואני מקווה שהידידות עם טראמפ לא תחזור אלינו כבומרנג".

לדבריו: "נתניהו מספסר בזכר השואה ועוצם עין לכתיבה מחדש של ההיסטוריה של הדור שנספה בשואה. זה שלטון רע שצריך להחליף אותו כדי להעלות מחדש שלטון אחר וטוב".

על סערת קרן וקסנר אמר ברק: "הליכוד נמצא בלחץ מהביקורת שלי ובהיעדר יכולת להתגונן מול הטענות שלי הם מעבירים לנושאים אחרים. נתניהו בשלטון עשר שנים והוא מצליח למכור לישראלים במקום ביטחון עצמי בישראל – השלכה על האחר. זה מאפיין תנועות לאומניות שהוליכו עמים שונים לאסונות גדולים".



0 תגובות